پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
کد خبر: 1172230
۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
طرح بشری

حوزه/ طرح بشری از جمله طرح های قرآنی با هدف آموزش صحیح قرائت قرآن با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت الاسلام نادعلی زاده، امام جمعه شهرستان راز و جرگلان در آیین افتتاح این دوره قرآنی، نیاز امروز برای قرائت صحیح قرآن را آموزش شیوه های نو و تربیت مربی قرآن کریم به شیوه های جدید و آسان عنوان و از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزاری این طرح در شهرستان راز و جرگلان تقدیر کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب قرآنی راز و جرگلان، این شهرستان را شهرستانی قرآنی دانست و با توجه به استقبال نوجوانان و جوانان از این طرح افزود: جوانان و نوجوانان بسیاری در این شهرستان علاقه مند به طرح های قرآنی هستند که امیدواریم با برگزاری مداوم این دوره ها شاهد توسعه فرهنگ قرآنی و تربیت مربی قرآن دراین شهرستان باشیم.

امام جمعه راز و جرگلان، قرآن را وحدت آفرین دانست و با اشاره به اینکه اکثریت مردم این شهرستان اهل تسنن می باشند از زندگی وحدت آفرین اهل تشیع و تسنن سخن گفت و افزود: اهل تشیع و تسنن در شهرستان راز و جرگلان به برکت قرآن با وحدت و همدلی زندگی می کنند.

وی طرح بشری را از جمله طرح های موفقت آمیز و عالی عنوان و ابراز امیدواری کرد این طرح با ایجاد یک جریان قرآنی تبدیل به یک رویداد بزرگ قرآنی در شهرستان راز و جرگلان شود.

یکصد و سومین دوره ملی و دومین دوره استانی طرح تربیت مربی قرآن کریم (طرح بشری) از دوم مردادماه به مدت دو روز در شهرستان راز و جرگلان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha